Thuislevering bij particulieren dagelijks van dinsdag tot en met zaterdag.

Vers versneden
gekoeld bij u
thuis geleverd.

Dit product is helaas niet meer beschikbaar

Wagyu 7+ grade A4 Japan

100% raszuivere Japanse Black Wagyu. Vers versneden, NIET diepvries

Deze Wagyu A4 is minder vetdoorregen dan onze absolute top Wagyu A5+.

Entrecote of rib eye Wagyu-kobe. Enkel 100% raszuivere Japanse Black Wagyu komt in aanmerking voor Gustor. Gekweekt en geslacht in Japan! Tot begin 2015 was het zelfs verboden dit uitzonderlijke vlees uit te voeren uit Japan! Het meest exclusieve stuk rundsvlees ter wereld spreekt tot de verbeelding en zal tot een onovertroffen culinaire ervaring leiden. Een Wagyu kun je serveren als tradtionele steak. Maar evengoed kan één Wagyusteak uw gasten met verstomming slaan als je die opdient als apertiefhapje, zo serveer je één steak van 400gr als hapje voor 8 à 10 personen.  Een portie van 100gr is een klein voorgerechtje  voor 1 à 2 personen of een aperitefhapje voor een 5 tal personen.

Ter info: een entrecote van 300gr is max 1cm dik. 

Ook topchef Ivan Verhelle van het bekende restaurant Tanuki te Brugge ging aan de slag met onze Wagyu A4. 

Lees hier zijn recept voor SUKIYAKI, japanse Fondue.

ingrediënten : Rundsvlees 100%
allergenen : Geen allergenen ! Geen enkel bewaarmiddel of bewaargas!

Is dit vlees bestemd als avondmaal op de dag van levering zelf, neem dan zeker de optie "levering in de voormiddag". De koerier kan gedurende de dag wat vertraging oplopen.

Product beoordelingen

Schrijf uw eigen beoordeling

Wagyu 7+ grade A4 Japan

Deze wagyu is supper
Deze wagyu was echt van superieure kwaliteit, en de smaak was ook uitnemen lekker, gewoon gebakken met Himalaya zout en roze peper, hierbij wat zelfgemaakte boerenstoemp , Mmmmm
1/02/2021 | Bruno Boghe

Wagyu 7+ grade A4 Japan

Meilleur steak que j'ai mangé
J'allais acheter le Wagyu A5 mais puisque indisponible j'ai acheté le A4. N'ayant jamais eu mangé de Wagyu il faut dire que c'était extraordinaire! J'ai hate de gouter le A5 quand ca sera de nouveau disponible!
11/01/2021 | Nicolas

Wagyu 7+ grade A4 Japan

Un délice
Excellente viande. Mes amis m'en parlent encore. Livrée en France dans de très bonnes conditions. Je recommande.
7/08/2020 | Mathieu

Wagyu 7+ grade A4 Japan

Un délice
Excellente viande. Mes amis m'en parlent encore. Livrée en France dans de très bonnes conditions. Je recommande.
7/08/2020 | Mathieu

Wagyu 7+ grade A4 Japan

Perfection
On s’est régalé. Une viande d’une qualité exceptionnelle. Je recommande vivement.
14/07/2020 | Andrei

Wagyu 7+ grade A4 Japan

Très bon Wagyu
J’ai goûté côte à côte le grade 7 et le 10, cuits de la même manière. Deux viandes exceptionnelles et assez addictives. Le grade 7 est un peu moins fondant (moins gras) mais ma préférence va vers celui-ci car il a un peu plus le goût de viande. Mon conjoint préfère le 10. Un régal de toute façon.
15/05/2020 | Élodie

Wagyu 7+ grade A4 Japan

Wow !
C'est sans conteste la meilleure viande que j'aie mangée de ma vie, et pourtant je suis déjà allée au Japon. Ici, nous avons fait un repas d'anniversaire extraordinaire pour mon mari, qui a été absolument enchanté. Le Wagyu vaut sa réputation, et Gustor est à la hauteur de cette réputation ! Je tiens à souligner que ma commande était parfaite, le suivi très précis, le livreur s'est présenté à l'heure annoncée par le système de tracking, tout était parfaitement emballé et bien froid. Bref, c'était ma première commande, mais je reviendrai :) ! Bravo Gustor !
21/04/2020 | Régine

Wagyu 7+ grade A4 Japan

Welwijn
Fantastische service en levering van een topproduct! Op 50° ongeveer 45min in de oven, dan het gesmolten vet uitwrijven om vervolgens 1 min per kant in de hete grillpan te schroeien. Echt genieten!
19/11/2019 | Piet

Wagyu 7+ grade A4 Japan

Extra !
Première commande chez Gustor et pas la dernière :-) Livraison très professionnelle. Qualité du Wagyu excellente et un goût incomparable. A goûter sans hésiter !!
7/09/2018 | Toni

Wagyu 7+ grade A4 Japan

WAGYU 7+ GRADE A4 JAPANESE
Deze Wagyu is zeker kwa kwaliteit , smaak en zachtheid zo goed als de Wagyu 10+ grade A5, ietsje minder vet waardoor je een iets rodere kleur hebt de 10+ A 5 is witter en is heel licht roze , er is dus meer vet in, ik heb deze meerdere malen gegeten en vond hem echt top nu nog , maar nu ik de 7+ A4 voor de tweede maal heb gegeten moet ik zeggen dat deze mij persoonlijk iets beter blijkt hij is mooier gemermeerd omdat er wat meer rood vlees door komt en zoals u ziet is hij nog lekker vol lekker smakend vet ook simpel gezegd, bijden zijn top enkel kan je van de 10+ laat ons zeggen 200 gram eten en ben je verzadigd door dat het vet je direct een voldaan gevoel geeft , de 7+ daar kan ik gerust een 300 gram op eten en ik eet graag veel vlees dus kies ik de 7+ al zal ik zeer zeker ook nog de 10 plus kopen ze blijven qua smaak onovertreffelijk ik zou zeggen proberen maar , groeten aan alle steak liefhebbers, Bruno Boghe
27/03/2018 | Bruno


  • Levering

    OPGELET AUB: TIJDENS DE EINDEJAARSFEESTEN GELDEN ANDERE DAN NORMALE LEVERDAGEN EN UITERSTE BESTELUREN. ZIE HIERVOOR ONZE INSPIRATIEPAGINA

    Wij leveren bij u thuis of op het werk (overal in de BENELUX en FRANKRIJK!) op DINSDAG-WOENSDAG-DONDERDAG-VRIJDAG en ZATERDAG. Bestellen kan tot 9u  daags voordien. Op zeer drukke dagen kan dit uur vervroegd worden. Uw bestelling dient minimaal 80 euro te bedragen

    Voor 9.00 uur 's morgens besteld, is voor 20.00 uur geleverd de volgende dag. Er wordt geleverd van dinsdag tot en met zaterdag. Bestellen voor een latere leverdatum kan natuurlijk ook door uw keuze te maken in onze leverkalender.  U kan kiezen voor de standaardverzending met levering tussen 8.00u en 20.00u of u kan een tijdsblok kiezen op de website. Koos u geen tijdsblokoptie dan wordt uw bestelling standaard geleverd tussen 8u en 20u. Daarvoor gaan wij een contract aan met de koerierdienst om te leveren tussen 8u en 18u. We weten immers dat de chauffeurs gedurende de dag soms wat vertraging oplopen. Het verwachtte uur van levering die u krijgt van de koerierdienst is nooit een absolute zekerheid. Wenst u de levering nog op dezelfde dag als avondmaal te nuttigen dan kiest u best het tijdsblok 'ochtendlevering' als optie. Hoe moet u de tijdsblokken interpreteren? Niet als een absolute zekerheid. Het tijdsblok ochtendlevering zal u zeker garanderen dat u het vlees voor het avondmaal kan serveren, maar niet dat we u een afspraak buitenshuis om 13.15u kunnen garanderen. In de meeste gevallen zal dit wel lukken, maar het is geen zekerheid, er kan vanalles gebeuren onderweg. Een namiddaglevering garandeert dat u pas om 13u dient thuis te zijn. Uren of tijdstippen die afwijken van de door ons voorgestelde mogelijkheden worden wel doorgegeven aan onze koerier maar kunnen nooit gegarandeerd worden.

    Je kan de bestelling volgen via een track&trace-code, die één dag voor levering in je mailbox toekomt. Het Gustor-Pakket wordt onder guarantee verzonden via Dynalogic.  Het door Dynalogic vooropgestelde uur van levering kan in de praktijk, op de dag van levering, wel nog afwijken door vertragingen onderweg. BELANGRIJK: Om wettelijke redenen is het onze koerier verboden bederfelijke levensmiddelen zoals vlees onbeheerd achter te laten. Je hebt geen boek of pak waspoeder gekocht. Onze koeriers doen hun uiterste best om je bestelling goed af te leveren, maar dan hebben we ook jouw medewerking nodig. Ga je plots dringend weg, leg dan een duidelijke boodschap aan je deur, gericht aan Dynalogic (niet aan Gustor), waarin staat bij welke buur ze het pakket mogen afleveren. Zonder dit bericht mogen ze wettelijk (voedselveiligheid) het pakket niet bij een buurman afleveren. En bel ons in dit geval, zodat we de chauffeur kunnen informeren voor de levering. Niet schrikken als u reeds enkele dagen voorafgaand aan uw levering een bericht krijgt van onze koerierdienst DYNALOGIC. Dit betekent absoluut niet dat uw bestelling reeds werd verzonden maar wel dat wij voor de desbetreffende dag reeds een venster hebben gereserveerd op hun routes voor uw pakket. Koerierdiensten zijn soms overbevraagd en op deze manier verzekeren wij ons van een goede levering. Op de dag die voorafgaat aan uw levering krijgt u wel nog een mail van ons dat uw bestelling versneden, verpakt en verzonden wordt.

    Het is niet toegelaten om als klant zelf uw leverafspraak te wijzigen met de koerierdienst. Wijzigingen dienen altijd via Gustor te gebeuren. Uw eigen afspraken met de koerierdienst vallen buiten de verantwoordelijkheid van Gustor

    Wij garanderen een TOPservice inzake gekoelde thuislevering!

    Ons objectief: 100% e-fulfilment, 100% gelaagde leveringen.

    KlIK HIER als je wil lezen hoe dit samen kunnen bereiken!.

    Het is belangrijk te weten dat wij altijd vers en gekoeld verzenden en dus nooit diepgevroren - tenzij anders vermeld op de website. Dankzij de gekoelde verpakking kunnen wij onze klanten een optimale smaakervaring garanderen. Het vlees blijft dus ook gekoeld na levering! Ideaal voor wie aan de receptie van kantoor of werkplaats laat leveren.

     Indien het vlees niet in uitstekende conditie geleverd wordt, krijgt de klant zijn geld terug. Dat is de Gustor-garantie.

  • Afhalen

    Gustor Meat Boutique heeft ook een Pick-Upstore in Koksijde waar bestellingen gratis afgehaald kunnen worden.

      - Pick-up Store : Zeelaan 205 (ingang in de Coosemanslaan, volg de pijlen op de ramen), Koksijde - ma-vr : 10u tot 12u

Geen bevestigingsmail ontvangen? Check dan zeker je spambox! Ook de mail met de track&trace-code kan daar terecht gekomen zijn. Liever de dag zelf al je vlees gehad? Bel ons: +32 473 60 06 22

Bij bewaring onder 7°C garandeert de vacuümverpakking een totale versheid van 8 dagen na ontvangst. Voor alle gevogelte is dit vier dagen bij een bewaring onder de 4°c.

In de diepvries kan je het vlees tot zes maanden bewaren.

Alle producten worden vers - en dus niét diepgevroren verstuurd, tenzij anders vermeld op de website. Geen enkel product werd voorheen al diepgevroren.

Een speciale mededeling in verband met geur, kleur en smaak. Gustor Meat Boutiqueproducten zijn topproducten, meestal gerijpt en altijd boordevol smaak. Indien je nog geen ervaring had met dergelijke producten, zal je ongetwijfeld opmerken dat onze producten meestal een specifieke geur hebben. Ook de iets bruinere, gerijpte kleur is verschillend van het vlees dat je in de supermarkt vindt.

Dit is volkomen normaal. Zo kan een geurloze wijn ook onmogelijk een topwijn zijn, en evolueert de kleur naarmate de wijn langer rijpt.

Omdat we met verse producten werken, kan het zijn dat een product niet meer voorradig is. Hou de website in de gaten of mail ons met de vraag wanneer iets opnieuw beschikbaar is.

Heerlijk (en) vers vlees gegarandeerd, dankzij een combinatie van koeling en isolatie.

Het vlees wordt naar wens op maat gesneden. Meerdere stuks besteld? Die worden eerst individueel vacuüm getrokken, zo blijven hygiëne en veiligheid onderweg gewaarborgd. Het verpakte vlees gaat nadien in een isolerende EPS (piepschuimen) doos, waardoor het vlees in uitstekende conditie blijft tijdens de verzending.

Bij Gustor Meat Boutique hechten we groot belang aan het milieu. De verpakking werd speciaal door ons ontworpen en is absoluut milieuvriendelijk. De bijgevoegde koelelementen zijn perfect herbruikbaar en werden door een onafhankelijk controleorganisme gecertificeerd: niet-giftig en geschikt voor het koelen van levensmiddelen - volledig naar de regels van het FAVV. Mocht je de doos toch willen weggooien, is het goed om te weten dat EPS uitstekend recyclebaar is. U kan eveneeens kiezen voor onze eco-friendly verpakking waarbij enkel de inhoud van de koelbox afgeleverd wordt en de verpakking terugkeert naar Gustor en hergebruikt wordt. Bekijk hiervoor volgende video

Ons vlees wordt nooit diepgevroren verzonden, tenzij anders vermeld op de website.

Om onze klanten de optimale smaakervaring van ons uitzonderlijk vlees te garanderen, verzenden wij altijd vers en gekoeld.

Als we het pakket met normale zending zouden versturen, komt 95% van de leveringen binnen de 24 uur aan, maar 95% is voor ons onvoldoende. Gustor Meat Boutique gaat voor 100%. Onze pakketjes worden per express en met guarantee verstuurd. Dit heeft een prijskaartje, maar onze topproducten verdragen geen half werk. Is het vlees bestemd voor het avondmaal op de dag van levering, neem dan zeker de optie levering tussen 8u en 13u. Vertragingen kunnen altijd optreden. Is deze optie niet genomen dan is een stressloos avondmaal niet gegarandeerd.

Indien het vlees niet in uitstekende conditie geleverd wordt, krijgt de klant zijn geld terug. Dat is onze Gustor-garantie.

Verzendingskosten (incl BTW) voor vers en gekoeld transport

Verzendingskosten voor vers en gekoeld transport

Bestellingen < 150 € > 150 € > 300 €
naar Benelux 10,89 € Gratis Gratis
naar Frankrijk 25 € 25 € Gratis
naar Duitsland 25 € 25 € Gratis
Ophaling Gratis aan ons afhaalpunt in Koksijde (zie volgende stap)

Alle gegeven gewichten op de website van Gustor Meat Boutique zijn globale gewichten die een betaling op voorhand mogelijk maken. Het effectieve gewicht van het vlees kan verschillen, want de bestelling wordt namelijk in zijn totaal nagewogen.

Gustor Meat Boutique garandeert dat het verschil tussen beide nooit groter zal zijn dan 5%. Indien het geleverde gewicht meer blijkt te zijn dan het oorspronkelijk gegeven gewicht, hoeft de klant uiteraard niet bij te betalen.

Mocht het verschil toch groter zijn dan 5%, voorziet Gustor Meat Boutique een terugbetaling in cash.

Het verschil tussen beide gewichten wordt met een aftreksom berekend en daarna vermenigvuldigd met de gemiddelde kiloprijs van de gekochte goederen.

Niet alleen een ras is belangrijk voor vleeskwaliteit, maar ook het 'terroir' waar het beest geleefd heeft en wat het daar te eten kreeg. De Schotse Highlands, de Oostenrijkse Alpen, de bossen van de Landes, … betekenen ongetwijfeld een meerwaarde voor de vleeskwaliteit. Wij zijn constant op zoek naar deze plaatsen, omdat het overduidelijk is dat vlees van een Holsteinkoe, die jaren op een melkveebedrijf in Nederland heeft gestaan, niet te vergelijken valt met hetzelfde dier dat kon grazen op de flank van de Oostenrijkse Alpen.

Onmiddellijk na het bestellen, ontvang je een bevestigingsmail.

Ons objectief: 100% e-fulfilment, 100% gelaagde leveringen.

KlIK HIER als je wil lezen hoe dit samen kunnen bereiken!.


Klantenservice

De klantendienst is elke werkdag bereikbaar van 7.00u tot 18.00u

Gustor is specialist in levering van uitzonderlijk vlees aan particulieren.

Heb je vragen? Dit vinden we heel normaal. Aarzel zeker niet ons te contacteren.

We zijn er voor jou! En...bellen gaat het snelst!


Een echte vakman zal je te woord staan.