LOSSE ZEDEN IN DE E-COMMERCE?
Gustor gaat voor 100% e-fulfilment.
Bij Gustor nemen wij de zaken serieus. Niet alleen bij keuze van ons assortiment, de selectie en de aankoop van de dieren, het versnijden en verpakken van uw bestelling maar zeker ook de levering van uw vleespakket.
Geen paniek, 99% van onze pakketten wordt standaard zonder enig probleem geleverd. Maar zoals gezegd, wij nemen de zaken serieus, wij gaan voor 100% geslaagde leveringen van onze bestellingen.
Hier volgen enkele TIPS om eventuele PROBLEMEN bij levering te vermijden. Voorkomen is beter dan genezen.
- Je krijgt enkele ogenblikken na jouw bestelling een automatische BEVESTIGING van ons. Indien je die niet kreeg, laat het ons direct weten. Misschien is er een foutje geslopen in uw emailadres. Raar maar waar, maar toch 5% van de klanten maakt een fout in de opgave van hun eigen emailadres. Dit is belangrijk want het is ook op dit emailadres dat de koerierdienst je zal contacteren. Kijk ook zeker in je SPAMBOX.
- DAG NAAR KEUZE: je kan zelf je leverdag kiezen op onze website. Kies een dag waarvan je zeker bent dat je thuis bent.
- TIJDSBLOKKEN: maak indien nodig gebruik van onze tijdsblokken. Zo dien je bijvoorbeeld niet de ganse dag thuis te blijven maar enkel vanaf 13u.
- Wij kunnen geen andere tijdstip garanderen dan de de tijdsblokken die we op de site aanbieden. Dus een vermelding: "leveren tussen 14u en 16u kunnen wij niet garanderen.
- Let op met de AUTOMATISCHE INVULLING van uw gegevens, vele browsers zullen, terwijl je je persoonlijke gegevens invult, automatisch het formulier vervolledigen aan de hand van vorige gegevens. Dit is soms heel makkelijk maar niet altijd correct. Zo krijgen we bestellingen binnen met als huisnummer uw geboortedatum, of als gemeente "mannelijk". Nakijken is de boodschap!
- Geef bij voorkeur een mobiel telefoonnummer op en liefst in de internationale vorm (bijvoorbeeld +32 xxx xx xx xx) dit wordt automatisch overgenomen door de koerierdienst die u op die manier een automatische sms kan sturen als de chauffeur er aan komt.
- AVONDLEVERING: dit is echt een topper, die valt steeds meer in de smaak bij onze klanten. Je laat het vlees daags voor je het nodig hebt leveren na 18u. Voor heel wat mensen is het dan makkelijker thuis te zijn als onze koerier langs komt.
- OPMERKINGEN: heb je er ervaring mee dat je adres voor koeriers moeilijk te vinden is? Laat ons dit zeker weten, met de nodige uitleg. Bijvoorbeeld: een huis dat niet zichtbaar is vanaf de straat maar dient bereikt te worden via een hek aan de straatkant. We geven die info mee aan onze koerier.
- Je kan ook direct aangeven bij welke BUUR (in dezelfde straat!) het pakket mag geleverd worden indien je plots toch niet zou thuis zijn. Bijvoorbeeld: indien niemand thuis leveren bij Peeters op nummer 37 in dezelfde straat)
- ANDER LEVERADRES: je kan op eender welk adres laten leveren. Kies een adres waarvan je zeker bent dat er iemand thuis is. Onze pakketten bevatten voldoende koelmiddel zodat ze nog lang gekoeld blijven na de levering. (Niet geldig voor onze eco-friendly verpakking!)
Enkele voorbeelden:
- op de receptie van het werk
- bij familie of vrienden (zo zie je oma en opa nog eens)
- in je stamcafé of in de frituur waar je regelmatig langs gaat. (wordt echt veel gebruikt en is een prima alternatief, zo kom je nog eens onder de mensen ;-) )
- LEVERING OP UW VAKANTIEADRES: Gustor levert overal in de Benelux en Frankrijk, dus ook in uw vakantiestulpje in de Ardèche. Hou er zeker rekening mee om bijvoorbeeld dezelfde naam te gebruiken als waaronder het adres gekend is. Bijvoorbeeld, je betrekt de villa van Meneer Peeters, laat dan leveren bij Meneer Peeters t.a.v. uw eigen naam. Zeker dezelfde naam gebruiken als op de deurbel. Of zoek een Chronopost-punt in de buurt en laat daar leveren. Na 13u kan je daar je pakket ophalen.
- Jij hebt een CONTRACT met ONS, niet met onze koerierdienst. Dit wil zeggen dat WIJ 100% VERANTWOORDELIJK zijn voor de levering! Voor ons stopt het niet op het moment dat wij het pakket aan de koerier overhandigen. Vermoed je een probleem (wat heel uitzonderlijk is), verlies dan geen tijd met de koerierdienst te proberen contacteren. Neem direct contact op met ons, liefst via TELEFOON dat gaat sneller. Wij zullen u veel sneller kunnen helpen en dit is ook deel van onze job.
100% E-FULFILMENT, dat is waar Gustor voor staat !