1 Tot wanneer kan je bestellen?
Om de nodige zorg te garanderen die elke bestelling verdient, hebben we voldoende tijd nodig. Versnijden, verpakken, verzenden, opvolgen...
Gedurende het jaar kun je bestellen tot de dag voor levering. Dit is niet het geval tijdens de eindejaarsperiode. Leveringen op 23, 24, 30 en 31 december moeten ten minste 3 dagen van tevoren worden besteld. Bijvoorbeeld: als je een levering wilt op maandag 23 december, moet je uiterlijk vrijdag 20 december bestellen. MAAR: we hebben ook een maximum aantal bestellingen ingesteld voor elke bezorgdag. Zodra dit maximum is bereikt, kunnen volgende klanten die datum niet meer kiezen op de site. Om teleurstelling te voorkomen, raden we je aan om je eindejaarsbestelling zo vroeg mogelijk te plaatsen. Tot woensdag 18 december (voor leveringen tijdens de kerstperiode) en woensdag 25 december (voor leveringen tijdens de nieuwjaarsperiode) accepteren we alle bestellingen zonder beperking. Na deze tijd kunnen we sommige of alle leverdagen uitzetten op de website en dan kan niemand meer bestellen voor die leverdagen.
2. Welke zijn de leverdagen ?Wij leveren standaard van dinsdag tot en met zaterdag. Op 25 en 26 december en op 1 en 2 januari wordt er niet geleverd. UITZONDERLIJK leveren we WEL op MAANDAG 23 en 30 december!! Onze slagers werken dus continu door.
De kalender op de website is up to date👌.
In de volgende alinea's zal je zien dat een last-minute levering niet nodig is.
Laten leveren op 24 of 31 december zouden we enkel verkiezen als het niet anders kan.
Bestel je toch voor levering op 24 of 31 december, raden we u zeker aan het ochtendblok 'levering vóór 14u' te kiezen!
Je kan beter één of meer dagen vroeger laten leveren zonder enig probleem. Je laat altijd minstens 1 dag voorafgaande aan uw feestmaaltijd leveren!
3. Kan ik vroeger laten leveren?
ZEER ZEKER!
Wij versnijden alles vers net vóór de verzending. Niks ligt hier zomaar kant en klaar te wachten tot er iemand bestelt. Daarom kunnen wij een absolute versheidsgarantie bieden van 7 dagen na aankomst bij jou! Bijvoorbeeld op 21 of 23 december laten leveren voor Kerst is een zeer goed idee. Idem voor 28 en 30 december voor Eindejaar.
4. Mag het vlees in de diepvries?
Ongeveer 98% van ons gamma is vers. Een klein aantal producten worden sowieso diepgevroren geleverd. (Dit zal nooit een verrassing zijn want het wordt duidelijk aangegeven op de productpagina's)
Mag het Gustorvlees in de diepvries? JA!
De regel hier is: hoe vetter het vlees en hoe minder vocht het bevat, hoe minder kwaliteitsverlies bij het invriezen en ontdooien. En dit zijn nu net de 2 eigenschappen die typisch zijn voor het vlees van Gustor. Een volmondige JA dus, ons vlees is bij uitstek geschikt voor bewaring in de diepvries. Maar zoals eerder gezegd, met een bewaartermijn van 7 dagen in verse toestand, is diepvriezen voor de feesten zeker geen must. Lees hier alles ivm het invriezen en ontdooien van vlees.
5. Hoe zit het met de voorraad?
Onze website houdt rekening met de huidige en de toekomstige stock.
Dit wil zeggen: ALS JE HET ONLINE KAN BESTELLEN, DIT BETEKENT DAT JE ZEKER BENT VAN DE LEVERING.
Onze voorraad is natuurlijk niet oneindig. Vroeg bestellen betekent absolute zekerheid. Bestel je last-minute dan bestaat de mogelijkheid dat het niet meer lukt. Voor de meeste soorten gerijpt en niet gerijpt rundsvlees voorzien we geen problemen.
Voor alles wat wild, gevogelte, fondue en stonegrill betreft, neem je beter je voorzorgen door zo vroeg mogelijk te bestellen.
6. Hoe stel ik een vraag?
Wij gaan er prat op dat jouw vragen altijd door een echte slager beantwoord worden, met kennis van zaken dus!
Vragen kan je stellen via: - BIJ VOORKEUR VIA TELEFOON, een beller weet het sneller! +32 473 60 06 22 - mail op info@gustor.be - via whatsapp op +32 (0) 473 60 06 22 kan ook, hoewel we liever hebben dat u belt.
Indien je een vraag stelt via de whatsapp of via mail gelieve deze zo concreet mogelijk te houden. Onze slagers zijn in de eerste plaats slagers. Ze beantwoorden zeer graag jouw vragen maar ze houden het graag 'to the point'.
Algemene vragen als "wat is jullie beste stukje vlees" zijn bijna niet te beantwoorden. Ze zitten ook niet constant achter hun PC of laptop, ze hebben 99% van de tijd een mes in hun handen :-) . Dus niet wanhopen als je niet binnen de minuut een antwoord hebt, hoewel ze absoluut hun best zullen doen.
Heb je een eerder algemene vraag of wens je een snel antwoord, bel dan liever. Dit gaat sneller en je krijgt direct een antwoord.
7. Info ivm bereidingen.
Onze slagers beantwoorden tevens zeer graag jouw vragen ivm het klaarmaken van vlees. Maar het spreekt van zelf dat wij niet voor iedere klant en voor ieder aangekocht stuk vlees een volledig persoonlijk uitgewerkt recept kunnen schrijven. Veel info vind je op: - de meeste productpagina's waar je dikwijls links vindt naar recepten - onze inspiratiepagina - op onze facebookgroep 'Cooking with Gustor' Lees ook eens volgende artikel: BBQen als een pro zonder stress. Zelfs voor een bereiding in de pan of de grill gelden dezelfde principes als deze die in het artikel staan.
8. Wat is het eindejaarsgamma?
De meeste van onze vleessoorten zijn zo smaakvol en uitzonderlijk dat ze op zich geschikt zijn om een heerlijk Kerst- of eindejaarsdiner mee te bereiden.
Jouw gasten zullen het in Keulen horen donderen als ze vernemen dat ze een stukje Rubia Gallega Roxa Douro of een overheerlijke Pata Negra Pluma zullen voorgeschoteld krijgen.
Het volledige gamma zal online beschikbaar zijn vanaf eind november.
Naast ons standaard assortiment bieden wij ook een uitgebreid gamma:
(beschikbaar vanaf Eind november)
(beschikbaar vanaf Eind november)
(beschikbaar vanaf Eind november)
9. Kan ik ook afhalen?
Afhalen kan enkel voor bestellingen die online gemaakt en betaald werden. Ook op 23 en 30 december tussen 10u en 11u 's morgens. Niet op 24 en 31 december.
Hoe het juist werkt leest u hier: https://gustor.be/nl/uw-bestelling-ophalen-bij-gustor
10. Hebben jullie cadeaubonnen?
Jazeker! Die kan je eenvoudig bestellen via de site. Je vindt hier de link.
Tijdens het bestellen kan je deze naar wens personaliseren met een boodschap voor de gelukkige.
De bons worden niet per post opgestuurd maar die krijg je in PDF per mail. Ze bevatten een unieke code die de begunstigde kan gebruiken om aankopen te betalen op onze website. Het bedrag kan gespreid worden over verschillende aankopen tot het tegoed is opgebruikt. |